Subject: Tööprojekti kooskõlastamine
From: Ülle Lutter | K-Projekt <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 16:09:16 +0200

Tere!

Edastan Teile läbivaatamiseks ja kooskõlastamiseks K-Projekt AS töö nr
23053 “DN800 kollektori projekteerimine“ tööprojekti,

projektdokumentatsioon vt palun:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/Er-f2NbOIa9DsCK3iK8PgfkBF6YCVbFmPz3
q052XKoEvuA?e=Fs0ZOG>
https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/Er-f2NbOIa9DsCK3iK8PgfkBF6YCVbFmPz3q
052XKoEvuA?e=Fs0ZOG

Küsimuste korral palun pöörduda projektijuhi Malle Ütt poole mob: +372
5302 0254 või e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Ülle Lutter
projektijuhi abi
tel: +372 626 4100
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.